Aqua Noord-Limburg

Aqua Noord-Limburg (15-12-1971) is een vereniging voor aquarium-, terrarium- en  vijverliefhebbers in de regio Noord-Limburg, ook aangrenzend Nederland.

De vereniging heeft als doel door o.a. maandelijkse vergaderingen en andere activiteiten de liefhebbers op een verantwoorde manier hun hobby te beoefenen en dit een sociale omgeving waar vriendschap centraal staat.

We zijn een feitelijke vereniging zonder financiƫle activiteiten, de kosten voor de liefhebber zijn enkel het lidgeld en kosten voor bezoeken aan activiteiten waar inkom gevraagd wordt.

We zijn aangesloten bij de B.B.A.T. (Belgische Bond voor Aquarium- en Terrariumliefhebbers) en de Limburgse B.B.A.T. federatie.

We vergaderen in principe iedere laatste donderdag van de maand, niet tijdens de grote vakantie, waar iedereen welkom is.

Jeugdstraat 30 , 3930 Hamont-Achel
Tel.