KLJ jongens Hamont

Welkom bij KLJ Hamont jongens!

Iedere zaterdag komen wij samen bij het jeugdheem in de Molenstraat van 19u tot 21u. De leiding voorziet steeds activiteiten (zoals pleinspelen, een quiz, themaspelletjes, een dropping…) zodat de leden zich volledig uit kunnen leven en wij zorgen ook voor een drankje om daarna weer te bekomen.

Bij de KLJ kan je je ieder weekend amuseren samen met jouw vrienden van school en je leert er ook een hoop nieuwe vrienden kennen. Naast de gewone activiteiten bij het heem gaan we ook af en toe op uitstap en hebben we jaarlijks een weekend en kamp.

Aan het begin van iedere maand delen wij een maandprogramma uit zodat jij al weet welke leuke activiteiten er op de planning staan en zodat je steeds op de hoogte bent wanneer je iets moet meenemen of op een andere locatie moet zijn!

Iedereen is welkom bij onze KLJ. De jongste groep (deze noemen wij de Min) begint bij de leeftijd van 6 jaar. De Tussengroep is van 10 tot 14 jaar en de oudere leden horen bij de Plus. Daarnaast hebben wij natuurlijk ook een grote groep enthousiaste leiding en aspiranten die iedere week de activiteiten voorbereiden.

Lijkt de KLJ iets voor jou? Kom dan zeker eens een kijkje nemen bij één van onze activiteiten (je mag iedere week gewoon aansluiten bij een groep om eens te kijken of je het leuk vind).

Meer informatie kan je vinden op onze website http://kljhamontjongens.be/ of je mag ook altijd contact opnemen met iemand van de leiding.

Sociale media

Molenstraat , 3930 Hamont-Achel