Bridgeclub Achel

WELKOM BIJ    BRIDGECLUB  ACHEL

Bridgeclub Achel is een vereniging met ruim 50 leden waar het bridgespel al meer dan 35 jaar wekelijks hartstochtelijk in competitieverband wordt beoefend. Iedere dinsdagavond komen we samen in de kantine van ‘De Siggert’, de voetbalvereniging Achel VV. (waar VV Achel de ♠ ♠ uitdeelt) Deze prachtige en ruime locatie op de eerste verdieping met uitzicht over de voetbalvelden is ook bereikbaar met een lift. En door de vele ruiten is er volop uitzicht over de klaverrijke voetbalvelden. Er zijn parkeermogelijkheden bij het gebouw.

Behalve een levendige competitie is gezelligheid er zeker troef. Per avond worden zes rondes van vier spellen gespeeld. De eerste speelronde begint om 19.30 uur. De uitslag is direct na de laatste ronde bekend en wordt ook via de e-mail toegestuurd.

Vrijblijvend nader kennismaken? Lid worden? Graag!! BC Achel wil de komende jaren graag groeien. Nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom. Geen partner, maar wel zin om te spelen? Ook dan zijn er mogelijkheden!

Is uw interesse gewekt, wilt u een avondje komen meespelen of gewoon eens komen kijken neem dan contact met ons op via mail: bcachel@gmail.com of bel de voorzitter 0031 6 11276789.

Siggertstraat 10 , 3930 Hamont -Achel
Tel.