Avoc Tectum volleybalclub

Tectum Achel biedt volleybal aan voor alle leeftijden, zowel voor meisjes als jongens, dames en heren. We starten bij voorkeur met de leeftijden vanaf het eerste leerjaar. Tectum Achel beschikt over een brede jeugd- en seniorenwerking. Onder leiding van bekwame, geschoolde en gedreven trainers bieden we je een interessante en leerzame opleiding aan. Volleybal is een ploegsport bij uitstek waar we, naast volleybaltechnieken en -tactieken, veel aandacht besteden aan teamgeest en respect voor de trainers, scheidsrechters en tegenstanders.

Wil je kennismaken met onze club? Stuur een mailtje naar jade.bernaerts@tectum-achel.be Indien je na enkele proeftrainingen beslist om verder te doen, regelen we voor hou een aansluiting bij onze club en de Vlaamse Volleybalbond. Na aansluiting ben je verzekerd tegen gebeurlijke ongevallen.

En wat kost dit per seizoen?

Mini's (spelen maandelijkse toernooien): 100 euro

Jeugd (tot 18 jaar & competitie): 180 euro